Z dbałości o komfort i dobre samopoczucie naszych klientów, serdecznie prosimy o przestrzeganie poniższego regulaminu. Niezastosowanie się do reguł panujących w obiekcie skutkować będzie konsekwencjami zawartymi w regulaminie (należy nadmienić, iż zamek znany jest z bezwzględności w wymierzaniu kar od zarania wieków J).
Regulamin
- Pobyt Gości w pokojach gościnnych na zamku w Nidzicy, przewidziany jest w godz. od godz.15:00 do godz. 12:00 w dniu wyjazdu. Z dbałości, o sprawną organizację pracy personelu, informujemy iż Goście, którzy nie opuszczą pokoi do godz. 12:00 zostaną obciążeni kosztem kolejnej doby.
- Pokoje wynajmowane są po okazaniu dowodu osobistego lub paszportu i uregulowaniu opłat za zadeklarowany w rezerwacji czas pobytu.
- Cisza nocna zwyczajowo trwa od godziny 22:00 do 8:00.
- Przyjmowanie osób odwiedzających naszych Gości jest możliwe w godzinach 10:00 – 22:00. Odpowiedzialność za osoby odwiedzające ponoszą zameldowani Goście. W przypadku naruszenia pkt.4 Gość zostanie obciążony opłatą 100% za nocleg od każdej osoby przebywającej, a niezameldowanej.
- Zachowanie Gości, które zakłóca pobyt osób trzecich i narusza Regulamin będzie skutkowało wyproszeniem Gościa z obiektu. Pobrana wcześniej opłata za pobyt nie podlegać będzie zwrotowi.
- Na terenie obiektu obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu oraz używanie otwartego ognia. Za nieprzestrzeganie zakazu palenia gość obciążony zostanie karą pieniężną w wysokości 400 PLN. Złamanie zakazu palenia papierosów i wyrobów tytoniowych w pokojach równoznaczne jest z wyrażeniem przez najmującego pokój zgody na obciążenie go kosztami dearomatyzacji pokoju w wysokości 100 zł.
- Zabronione jest używanie grzałek, czajników, żelazek i innych podobnych urządzeń niebędących własnością obiektu.
- Wszelkiego rodzaju usterki zauważone w pokoju prosimy zgłaszać tuż po zameldowaniu się. Wszelkie niezgłoszone zniszczenia obciążą materialnie Gościa.
- Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za zniszczenia wyposażenia obiektu.
- W przypadku utraty klucza pobierana jest opłata 50 zł za każdy klucz.
- Nie ponosimy odpowiedzialności za przedmioty pozostawione w pokojach i łazienkach. Rzeczy wartościowe można przechować bezpłatnie w naszym sejfie.
- Nie ponosimy odpowiedzialności za awarie i ich skutki niezależne od nas.
- Sprzątanie pokoju i łazienki na życzenie Gościa maksymalnie raz na 2 dni. Przy dłuższych pobytach wymiana pościeli raz w tygodniu.
- Ze względów organizacyjnych, podczas rezerwacji pokoju wymagany jest 50% zadatek, który nie podlega zwrotowi w przypadku niepojawienia się Gościa. Możliwa jest zmiana długości pobytu do 5 dni przed datą przyjazdu. W przypadku braku anulowania rezerwacji i niepojawienia się Gościa zostanie on obciążony kwotą za pierwszą dobę pobytu.
- Rzeczy pozostawione przez Gości zostaną przechowane przez okres 7 dni.
- Istnieje możliwość przechowania bagażu.
- Nie serwujemy posiłków. Istnieje możliwość organizacji posiłków w pobliskiej restauracji dla grup zorganizowanych.
- Wystawiamy fakturę VAT.
- Pobyt zwierząt domowych możliwy jest jedynie po wcześniejszych uzgodnieniach z obsługą oraz zaznajomieniem się z Regulaminem pobytu, ze zwierzętami domowymi.
- Ze względu na specyfikę architektoniczną miejsca, pobyt osób niepełnosprawnych w obiekcie może wiązać się z drobnymi utrudnieniami organizacyjnymi, jednakże dopełnimy wszelkich starań ażebyście Państwo czuli się komfortowo.
(załącznik nr 1)
Regulamin pobytu, ze zwierzętami domowymi
1. Zgodę na pobyt zwierzęcia w obiekcie wydaje obsługa recepcji.
2. Koszt pobytu zwierzęcia w obiekcie wynosi 10 zł za dobę.
3. Tylko zwierzęta domowe mogą przebywać w obiekcie.
4. W podejmowaniu decyzji o przyjęciu zwierząt (głównie psów) personel bieże pod uwagę głównie ich temperament oraz wytresowanie. Obsługa obiektu może z żalem odmówić przyjęcia zwierząt, ras powszechnie uznawanych za groźne lub agresywne: Pitbull, Rottwiler, Doberman, Dog, Owczarek, Amstaf, Buldog.
5. Zwierzęta powinny być trzymane w pokojach. Psy muszą być wyprowadzane na smyczy i w kagańcu, pod opieką właściciela, bądź osoby upoważnionej.
6. Właściciele psów muszą posiadać posłanie.
7. Jeżeli pościel, w pokoju, w którym przebywa zwierzę będzie przez nie zabrudzona (sierść, błoto) lub uszkodzona, właściciel, jest zobowiązany do odkupienia całego kompletu pościeli w cenie określonej przez pion decyzyjny obiektu.
8. Właściciele psów muszą natychmiast sprzątać nieczystości pozostawione przez psy w otoczeniu obiektu. Właściciele kotów muszą posiadać kuwetę z piaskiem i opróżniać ją do plastikowej torby, którą następnie będą wyrzucać do pojemnika wskazanego przez pracownika obiektu.
9. Żadne ze zwierząt nie powinno być pozostawione samo w pokoju dłużej, niż wynika to z jego indywidualnych potrzeb fizjologicznych. W przypadku, gdy personel będzie miał uzasadnione podejrzenia, że pozostawione w pokoju zwierzę zakłóca pobyt innych gości, niszczy mienie obiektu, bądź może spowodować sytuację zagrożenia dla siebie lub innych gości, obsługa będzie starała się skontaktować z właścicielem zwierzęcia w celu rozwiązania
problemu. Gdy kontakt będzie niemożliwy, zastrzegamy sobie możliwość wejścia personelu do pokoju gościa, również z ewentualną pomocą odpowiednich służb i usunięcia zwierzęcia z obiektu. Wszystkie koszty wynikłe z powyższych pokrywa właściciel zwierzęcia.
10. Właściciele są odpowiedzialni za zachowanie przez swoje zwierzęta ciszy w hotelu i nie zakłócanie spokoju innym gościom. W przypadku powtarzających się kilkakrotnie skarg ze strony innych gości, bądź personelu, zastrzegamy sobie prawo do usunięcia zwierzęcia z obiektu.
11. Wszystkie szkody w mieniu obiektu, bądź mieniu innych gości spowodowane przez zwierzęta będą wyceniane przez pion decyzyjny obiektu, a ich kosztami będą obciążeni właściciele lub tymczasowi opiekunowie.
Pobierz Regulamin w formacie pdf